Weer twee Telegraaf-columns: ik heb een advies voor de Israël-haters die uit protest naar een ESF-editie van vroeger kijken en vraag mij af waarom iemand minister van asielzaken zou willen worden.
Ja Rob, de inhoud van je columns doen bij mij net zo de haren ten berge rijzen. Ik ben nu in dezelfde situatie gekomen als Theodor Holman die, zoals ie in z'n laatste substack column schrijft, dat ie geen krant of nieuws c.q. talkshowsprogramma's meer kijkt maar naar films omdat ie al die babbelende duiders, politici en zogenaamde kenners niet meer aan kan zien. Ik wil ze in gedachte op hun bek slaan, als ik in m'n VvE-app een bewoonster zie oproepen om een ansichtkaart naar asielzoekers in AZC's te sturen met de tekst dat ze welkom zijn. Ik heb de oproep terstond verwijderd.
Ja Rob, de inhoud van je columns doen bij mij net zo de haren ten berge rijzen. Ik ben nu in dezelfde situatie gekomen als Theodor Holman die, zoals ie in z'n laatste substack column schrijft, dat ie geen krant of nieuws c.q. talkshowsprogramma's meer kijkt maar naar films omdat ie al die babbelende duiders, politici en zogenaamde kenners niet meer aan kan zien. Ik wil ze in gedachte op hun bek slaan, als ik in m'n VvE-app een bewoonster zie oproepen om een ansichtkaart naar asielzoekers in AZC's te sturen met de tekst dat ze welkom zijn. Ik heb de oproep terstond verwijderd.
Ik zou precies hetzelfde hebben gedaan, Marja. Verder begin ik ook steeds op Theodor te lijken. Hou je taai!
In de loop der jaren is de verbroedering veranderd in verloedering en de reden daarvoor kan grotendeels gevonden worden in je tweede artikel.