Drie Telegraaf-columns maar liefst. Dat komt ervan als je weer even dagelijks publiceert omdat je kompaan in het kwaad er tijdelijk vandoor is. Geen zorgen, volgende week maak ik zelf de pleiterik.
"nu wordt het mij te extreem rechts" Hahahahaha Ja...zo reageren figuren als Paternotte ook echt
Vinger op de zere plek!
De ongewenste conclusie dringt zichzelf naar voren.
Is het wegkijken?
Is het bewust ontkennen?
En dat niet alleen met het Gaza rapport, maar op meerdere terreinen.
De onvoorstelbare goedgelovigheid en nativiteit, hoe kan dat.
Het is ooit voorspeld:
‘…….En daarom zal God hun een krachtige dwaling zenden, zodat zij de leugen geloven……’
2 Thessalonicenzen 2:11 HSV
"nu wordt het mij te extreem rechts" Hahahahaha Ja...zo reageren figuren als Paternotte ook echt
Vinger op de zere plek!
De ongewenste conclusie dringt zichzelf naar voren.
Is het wegkijken?
Is het bewust ontkennen?
En dat niet alleen met het Gaza rapport, maar op meerdere terreinen.
De onvoorstelbare goedgelovigheid en nativiteit, hoe kan dat.
Het is ooit voorspeld:
‘…….En daarom zal God hun een krachtige dwaling zenden, zodat zij de leugen geloven……’
2 Thessalonicenzen 2:11 HSV