"Misschien moeten we nog iets afmaken: het dekoloniseren van luchten, wateren, dieren en natuur", zegt theatermaakster Romana Vrede. Breng daar maar eens iets tegenin.
Ik trek mensen als Romana & Sylvana niet en zo zijn er nog een aantal die over de rug van de belastingbetaler slavernij of discriminatie (ook een tal moslims in de kunstsector) als verdienmodel misbruiken.
En ik maar denken dat van woke het ijs moet smelten omdat het te wit is...
Alles dusdanig aan elkaar fabuleren dat je er zelf in gaat geloven. De klimaatkerk heeft er weer een bijbels verhaal bij.
Wat de hitte wel niet doet met het menselijke brein! Wellicht is die van Romana ook aan het smelten. Vrede zij met haar, zullen we maar zeggen.
Ik trek mensen als Romana & Sylvana niet en zo zijn er nog een aantal die over de rug van de belastingbetaler slavernij of discriminatie (ook een tal moslims in de kunstsector) als verdienmodel misbruiken.